Reklamacije

Reklamacije

Lotos Plus Odžaci posvećuje veliku pažnju zadovoljstvu svojih kupaca i kvalitetu proizvoda koje nudimo. Ukoliko niste zadovoljni proizvodom ili je došlo do greške, omogućavamo vam da podnesete reklamaciju u roku od 48 sati od datuma prijema narudžbine.

Kako podneti reklamaciju?

  1. Kontaktirajte nas
  2. Pregled reklamacije
  3. Rešavanje reklamacije

Prava potrošača

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo na reklamaciju u slučaju neispravnog proizvoda, proizvoda sa nedostacima ili proizvoda koji ne odgovara opisu na našoj internet stranici.

Povraćaj proizvoda

Ukoliko vam je odobrena zamena ili povraćaj proizvoda, molimo vas da proizvod vratite u originalnom pakovanju, sa svim pratećim elementima i dokumentacijom.

Kontakt

Za sve dodatne informacije ili pomoć u vezi sa reklamacijama, možete nas kontaktirati putem e-maila na lotosplus025@gmail.com

Hvala vam na poverenju i razumevanju.